Skip navigation

FORUMS_

292 Views     3 Replies
292 Views 2 Replies Latest reply: Aug 18, 2012 7:27 AM by nicedrewishfela RSS
thiibaud Calculating status... 1 posts since
Aug 11, 2011

Systemes des cartes dans les modes de jeux

Posted by thiibaud on Aug 18, 2012 4:04 AM

Bonjours,

je m'adresse particulierement a un Staff de COD,

dans MW3 on avais des nouvelles cartes qui n'etais jouable qu'en mospitch et quelque une dans les autres mode de jeux.

1 fois sur 10 (en jouant a mospitch) je tombais sur la recherche et destruction, autrement c'etais les autres mode domination, mme, etc

esque pour black ops 2 vous mettrez les nouvelles carte dans tous les modes !! ?

car je devais obligatoirement jouer en confrontation 2v2 ou 3v3, ou mospitch pour jouer sur les nouvelles carte que vous n'avez pas mits dans les autres mode

et étant un joueur de la recherche et destruction sa m'ennuie fortement !! de devoir jouer en mme domination etc pour jouer sur les nouvelles carte que

j'achete pour au final ne pas joué dessus comme je l'aimerai, du moins je n'y prend pas plaisir a joué.

Bien a vous

292 Views     
  • heycowwwboy Novice 83 posts since
    May 10, 2012
    Currently Being Moderated

Désolé mais ce n'est pas en parlant  français que tu riques de te faire entendre...

Et imaginons même que tu aies énormément de chance et qu'ils lisent ton post et le traduisent, tu crois sincèrement qu'ils vont te répondre???

• nicedrewishfela Master 8,340 posts since
    Sep 2, 2011
    Currently Being Moderated

Maybe this helps. Lousy Google Translator-

Hi,

I particularly address a staff of COD,

we had in MW3 new maps playable in mospitch was no one around and in the other game mode.

1 out of 10 (playing a mospitch) I fell on search and destroy, otherwise it Were other fashion domination, even, etc.

esque black ops for 2 you put the new card in all modes! ?

necessarily because I had to play 2v2 or 3v3 confrontation or mospitch to play on the new map that you do not mits the other way

and being a player search and destroy her annoys me greatly! have to play at the same domination etc to play on the new card

I bought it for the final not played it as I would like, at least I do not take pleasure played.

Bookmarked By (0)